Měření zdrojů telefonických poptávek vyzkoušely i další velké společnosti, tyto však pořídily měření C-all přes spolupracující agentury a souhlas s uvedením referencí jsme zatím nezískali.
Můžeme však prozradit, že jde o jednu z největších bank, poskytovatele kabelové televize nebo pojišťovnu.
C-all měření zdrojů tel. konverzí není pouze pro velké společnosti, mezi klienty máme i malé a středně velké společnosti.
Patří mezi ně obory: Nemovitosti, Půjčky a hypotéky, Pojištění, Leasing, Taxi, Ubytování, Restaurace, Cestovky, Advokáti, Řemeslníci, Půjčovny, Autobazary, Autoservisy, Vrakoviště, Kliniky a další..
C-all se vždy vyplatí (zaplatí a ještě značně ušetří) a stojí pouze zlomek celkové investice do reklamy.
Vyzkoušejte měření C-all, získejte cenná data unikající mimo svět online i Vy a mějte své výkonnostní kampaně pod kontrolou.
Získejte data o svých telefonických poptávkách, které přivádíte z online i offline zdrojů a pracujte s nimi.
