Co můžeme očekávat od C-all?

Co-prinese-c-allČasto se setkáváme s dotazem: „Co nám přinese využití C-all – sledování telefonických konverzí?“.

Primárně je to přehled o telefonických konverzích.

Tento přehled nám sám o sobě nic nezoptimalizuje, neušetří.
Tato úspora přichází až s následnou optimalizací a záleží na zkušenosti specialisty, jak přehled o telefonických konverzích využije. Je však jisté, že pokud zvládá optimalizaci na základě online konverzí, bude úspěšný i u konverzí telefonických.

Další často kladená otázka je: „Na jak dlouho doporučujete C-all využívat?“.

My doporučujeme využívat neustále. Je sice pravda, že díky C-all lze zoptimalizovat kampaně za pár týdnů či měsíců do takové fáze, že jsou i o více než 100 % výkonnostnější. Dalo by se uvažovat o zastavení využití C-all a těžit z prvotní optimalizace. Ale.. online konverze přeci sledujeme také permanentně a vyplácí se nám to. Ať už z důvodu sezónnosti, optimalizace konkurence, akcí, novinek, apod.

Třetí otázka: „Sleduji online konverze, to mi přece stačí, ne?“.

Nestačí. Uživatelé provádějící konverze online mají jiné chování než ti telefonující. Na internetu se vyskytují na různých místech, pro vyhledávání využívají jiná klíčová slova, atd. Sledovat telefonické konverze se vždy vyplatí.

Pro koho je C-all určen

  • Investujeme do reklamy
  • Chceme optimalizovat
  • Máme telefonické poptávky

Pokud splňujeme tyto tři podmínky, je C-all nutnost.

FacebooklinkedinFacebooklinkedin