Je vlastně možné být lepší než Google? Ukažme si výhody řešení C-all oproti Google číslům pro přesměrování.
- C-all funguje na všech zařízeních (mobil, tablet, desktop).
- C-all umožňuje sledovat telefonické konverze ze všech zdrojů (display, paid search, referral, social, e-mail, atd..). Google je pouze pro AdWords.
- Telefonní čísla u C-all jsou přiřazena vždy pouze jednomu konkrétnímu klientovi. Nemůže se tak stát, že se zákazník dovolá do jiné firmy, i když si číslo uloží a zavolá za rok.
- Sledování C-all je garantováno – měříte vždy a vše. Google má v podmínkách, že se číslo nemusí zobrazit v případě nízkého provozu inzerátů.
- C-all umožňuje sledovat telefonické konverze i z offline zdrojů (tisk, outdoor, TV, apod.).
- C-all lze napojit na CRM systém klienta, lze tak například jednotlivé hovory hodnotit a jejich hodnotu následně posílat do Google Analytics.
- Telefonní číslo volajícího C-all přenáší na volaného. Google volanému zobrazuje číslo z přesměrování. Když máte nepřijatý hovor přes C-all, dovoláte se zpět volajícímu.
Pokud se na srovnání podíváme z druhé strany, nenacházíme žádné výhody Google řešení, kromě toho, že je zdarma. Pokud však chceme dělat výkonnostní marketing na 100 %, je třeba využívat komplexní nástroje. Ceny systému C-all jsou nastaveny tak, aby se jeho využívání vždy vyplatilo. Klienti mají díky sledování telefonických konverzí možnost ušetřit i více než 50 % z rozpočtu na marketing. Tento následně mohou využít pro testování nových kampaní.