Připravili jsme demo, ve kterém můžeme sledovat online telefonické konverze. C-all analytics využíváme v případě, že není sledování napojeno na Google Analytics. Zároveň je v něm i přehled o offline konverzích.
Pro přihlášení do demo verze C-all analytics si napište o přístupové údaje na e-mailovou adresu: info@c-all.cz.
V DEMO verzi jsou data fiktivní realitní kanceláře „Reality 79“. Jsou poskytnuty 3 fondy:
- Recepce
- Prodej
- Pronájem
Po přihlášení se zobrazí obrazovka
Vpravo nahoře možnost přepínání mezi jednotlivými doménami (máte-li jich více) a změna hesla
.
Vlevo jsou dva odkazy:
Nahoře uprostřed si můžeme nastavit období, za které chceme statistiky zobrazit ![]()
Pod kalendářem jsou tři odkazy.
První je přehled domén, na kterých sledujeme online telefonické konverze
Druhý je přehled o počtu poolů telefonních čísel. Je možnost nastavit si několik různých poolů, pokud chceme směrovat hovory na více konečných linek (příklad: máme dva pooly, pokud jsme autocentrum a máme telefonní linku zvlášť na prodej a servis).
Třetí odkaz směruje ke statistikám o hovorech z offline kampaní (outdoor, letáky, tisk, tv, apod.).
Sledování online kampaní
Pro přehled o telefonických konverzích na webu klikneme na druhý odkaz UTM fondy => Detaily.
Následně se nám zobrazí přehled UTM parametrů, ze kterých přišli uživatelé, kteří následně zatelefonovali. Počet hovorů celkem a počet unikátních hovorů.
Konverze lze filtrovat dle jednotlivých UTM parametrů: Campaign, Medium, Source, Term a Content – kliknutím na ně.
Sledování offline kampaní
Klikneme na Offline fond => Detaily a zobrazíme si přehled o telefonických konverzích z offline zdrojů.
Administrace offline čísel
Kliknutím na druhý odkaz v vlevém menu
se dostaneme do administrace offline čísel. Tato čísla lze popisovat/přiřazovat k jednotlivým offline kampaním.
Napište si o přístupy do demo na e-mail: info@c-all.cz






